معرفی بهترین افزونه های ریدایرکت در 2020
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

حتما تابه‌حال برای شما نیز پیش‌آمده است که بخواهید آدرس یکی از صفحات خود را روی صفحه دیگری ریدایرکت کنید؛ اما ندانید که چگونه باید این کار را انجام دهید. جالب است بدانید که شما می توانید به راحتی به کمک افزونه های ریدایرکت این کار را انجام دهید. به همین منظور ما در این مقاله میخواهیم به معرفی بهترین افزونه های ریدایرکت در 2020 بپردازیم.

اما قبل از اینکه پلاگین های ریدایرکت را معرفی کینم، بهتر است به این سوال فکر کنید که چگونه کاربران سایت شما به آدرس جدیدی که در نظر گرفته‌اید، دسترسی پیدا کنند؟

در ابتدا به جواب این سوال چگونه می‌توان کاربران قدیمی خود را به آدرس جدید هدایت کرد و اینکه چگونه آن‌ها با خطای 404، مواجه نشوند، می‌پردازیم.

همانطور که میدانید، برای اینکه از مواجه شدن کاربران با خطای 404 جلوگیری کنید و آنها را به آدرس جدید هدایت کنید، باید ریدایرکت (Redirect) انجام دهید. زمانی که شما آدرس سایت قدیمی خود را به آدرس جدیدی که در نظر گرفته‌اید ریدایرکت می‌کنید، به کاربر و موتورهای جست‌وجوی گوگل اجازه می‌دهید که به‌طور مستقیم به آدرس جدید شما دسترسی پیدا کنند.

حتما بخوانید: دوره آموزش SEO

ریدایرکت (Redirect) چیست؟

ریدایرکت (Redirect) را می‌توان یکی از روش‌های انتقال کاربر از یک URL به URL دیگر دانست و در یک کلمه می‌توان گفت به معنی تغییر آدرس سایت است.

بنابراین، ریدایرکت را می‌توان روشی در نظر گرفت که از رخ دادن خطای 404 جلوگیری می‌کند و از همین نظر در سئو سایت شما نیز اثر دارد. به این صورت که کاربران پیشین با جست‌وجوی آدرس قدیمی سایت شما، به آدرس جدید ارجاع داده می‌شوند؛ بنابراین بازدید سایت شما کاهش پیدا نمی‌کند و جایگاه خود را از دست نمی‌دهد.

انواع ریدایرکت

قبل از اینکه به معرفی بهترین افزونه های ریدایرکت بپردازیم، میخواهیم شما را با انواع ریدایرکت آشنا کنیم تا هنگام کار با این پلاگین ها دچار مشکل نشوید.

ریدایرکت 301

ریدایرکت 301 را می‌توان بهترین روش برای ریدایرکت در نظر گرفت، این نوع از ریدایرکت به معنی انتقال دائمی آدرس سایت شما است و معمولا بیشترین درصد انتقال اعتبار با این نوع ریدایرکت انجام میشود.

ریدایرکت 302

در این نوع از ریدایرکت، صفحه شما به‌صورت موقت ریدایرکت می‌شود؛ جالب است بدانید که گوگل به شما توصیه می‌کند در مواجهه با ریدایرکت 301 و 302، بهتر است 301 را انتخاب و استفاده کنید.

 باید اضافه کرد که اینترنت بر پایه‌ی HTTP کار می‌کند که دو نسخه‌ی 1.0 و 1.1 دارد که تعریف ریدایرکت 302 در این دو نسخه متفاوت است و در نسخه‌ی 1.1 دیگر باعث ریدایرکت موقت نیز نمی‌شود.

ریدایرکت 307

استفاده از ریدایرکت 307 زمانی توصیه می‌شود که شما قصد دارید آدرس سایت خود را به‌صورت موقت تغییر دهید و همچنین سرور شما از HTTP نسخه‌ی 1.1 پشتیبانی کند؛ در غیر این صورت باز بهترین انتخاب برای شما ریدایرکت 301 خواهد بود.

ریدایرکت Meta Refresh

این نوع از ریدایرکت به‌جای اجرا در سطح سرور، در سطح صفحه انجام می‌شود که معمولا این اتفاق به‌کندی رخ می‌دهد و برای افرادی که سئو سایت برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است، پیشنهاد نمی‌شود. چرا که در بیشتر مواقع اعتبار سایت شما را به‌درستی منتقل نمی‌کند و این عوامل همگی در سئو سایت اثر دارند و به همین دلیل استفاده از آن ممکن است اثر منفی بر این موضوع داشته باشد.

عوامل موثر در ایجاد خطای 404

  • آدرس URL اشتباه: گاهی اوقات ممکن است یک کلمه یا کاراکتر در URL، کم یا اضافی تایپ شود که در این هنگام نیز برای شما خطای 404 به نمایش گذاشته می‌شود.
  • مشکلات کش: گاهی اوقات مرورگر شما، صفحه‌ای که می‌خواهید به آن دسترسی داشته باشید را در قسمت کش خود ذخیره می‌کند که این موضوع باعث رخ دادن خطای 404 می‌شود.
  • تنظیمات اشتباه DNS: ممکن است این خطا را زمانی که دامنه‌ی سایت شما با DNS های مورداستفاده‌ سایت ست نشده باشند مشاهده کنید.
بهترین افزونه‌های ریدایرکت در وردپرس

معرفی بهترین افزونه‌های ریدایرکت در وردپرس

اکنون تصمیم داریم برای شما بهترین افزونه ‌های ریدایرکت در وردپرس را معرفی کنیم، توجه داشته باشید که با استفاده از افزونه ریدایرکت وردپرس، می‌توانید به‌راحتی تغییر مسیر از URL قدیمی به جدید را انجام دهید و دیگر نیازی به کد نویسی نداشته باشید.

موتورهای جست‌وجو، تمامی صفحات، تصاویر و فیلم‌های یک سایت را در دیتابیس خود ذخیره می‌کنند و این کار به دلیل آن است که بتوانند این موارد را در صفحه‌ی نتایج که توسط کاربران سرچ می شوند به نمایش بگذارند؛ حال اگر به هر دلیلی این آدرس‌های ثبت‌شده تغییر کنند یا به‌طور کل پاک شوند، برای کاربر یک پیام تحت رخداد یک خطا ظاهر می‌شود که خطای 404 نام دارد و هر چه میزان این خطا بیشتر شود، در سئو سایت اثر منفی خود را می‌گذارد.

افزونه‌ های ریدایرکت در وردپرس، یک مسیر مطمئن برای انتقال آدرس قدیمی به آدرس جدید را ایجاد می‌کنند. به این صورت که اگر کاربر بر روی URL قدیمی کلیک کند، به‌سادگی به URL جدید هدایت می‌شود و این به دلیل آن است که کاربر بتواند به آنچه می‌خواهد در کوتاه‌ترین زمان دسترسی پیدا کند؛ این کار نه‌تنها اعتبار سایت شما را حفظ، بلکه از کاهش رتبه سایت نیز جلوگیری می‌کند.

اکنون به نحوه‌ی تغییری که در مسیر URL در وردپرس طی می‌شود، می‌پردازیم و بعد از آن بهترین افزونه ‌های ریدایرکت را معرفی می‌کنیم تا با استفاده از آن‌ها بتوانید به‌راحتی فرایند تغییر را انجام دهید و مشکلی برای شما پیش نیاید.

در صورت نیاز به خرید backlink می توانید با شماره 09128909248 تماس بگیرید

چگونگی تغییر مسیر URL در وردپرس

برای تنظیم دستی تغییر مسیر URL سایت خود، باید کد مربوط به بخش Hypertext را اضافه کنید و دقت داشته باشید که یک اشتباه در این پروسه، می‌تواند سایت شما را به طور کل با مشکل روبه‌رو کند، بنابراین بهتر است یک بک آپ از صفحه‌ی خود بگیرید و داشته باشید.

برای انجام بک آپ گرفتن، باید به قسمت File Manager مراجعه کنید و htaccess file را انتخاب کنید، برای تغییر این فایل لازم است بر روی پوشه کلیک راست کنید و آن را به htaccess old تغییر دهید؛ این فایل اکنون بک آپ و پشتیبان سایت شما است، سپس دوباره به File Manager مراجعه کنید و فایل html را انتخاب و یک فایل متنی جدید ایجاد کنید، این فایل اکنون یک فایل جدید برای شما محسوب می‌شود.

بهترین افزونه‌های ریدایرکت در وردپرس در سال 2020 کدام اند؟

ازآنجایی‌که تغییر مسیر آدرس سایت توسط وردپرس به‌خوبی انجام می‌شود، صاحبان سایت به استفاده از افزونه ریدایرکت روی آورده‌اند؛ با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی بهترین افزونه‌ های ریدایرکت بپردازیم.

افزونه  Redirection

افزونه  Redirection

این افزونه را با بیش از 700 هزار دانلود و فعال‌سازی توسط کاربران وردپرس، می‌توان یکی از قدرتمندترین افزونه‌ها در سال 2020 به‌حساب آورد که می‌توانید به کمک آن، از خطای 404 جلوگیری کنید.

برای اینکه بتوانید از افزونه redirection استفاده کنید، در ابتدا باید آن را دانلود و سپس نصب کنید؛ پس از انجام این مراحل برای شما یک گزینه تحت عنوان  تغییر مسیر به نمایش گذاشته می‌شود.

شما با انتخاب این قسمت، می‌توانید لینک قدیمی و آسیب‌دیده‌ی خود را به یک لینک سالم و جدید منتقل کنید، همچنین در این بخش امکان مدیریت لینک 404 در وردپرس وجود دارد و شما می‌توانید به رفع این مشکل نیز بپردازید؛ شما باید در قسمت URL اصلی، لینک ابتدایی یا 404 و در بخش URL هدف، لینک مقصد را وارد کنید.

یکی از نکات مثبتی که می‌توان برای این افزونه ریدایرکت وردپرس در نظر گرفت، این است که این افزونه در چند زبان وجود دارد و همچنین رایگان است. بنابراین می‌توان گفت اگر شما قصد دارید محتوای خود را از یک URL به دیگرِی انتقال دهید، استفاده از Redirection می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد.

اگر نیاز به مشاوره سئو دارید و نمیدانید که چطور سایت خود را بهینه کنید، حتما به لینک مربوطه مراجعه کنید.

افزونه WP 404 Auto Redirect to Similar Post

افزونه WP 404 Auto Redirect to Similar Post

استفاده از افزونه ریدایرکت وردپرس wp 404 auto redirect to similar post، برای شما امکانات متعددی را فراهم می‌سازد که برای شما برخی از آن‌ها را نام برده و به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

هنگام استفاده از این افزونه، خطای 404 به‌طور اتوماتیک برای شما به نمایش گذاشته می‌شود.

شما می‌توانید با استفاده از این افزونه ریدایرکت وردپرس، پست‌ها و مطالب سایت خود را دسته‌بندی و از یکدیگر متمایز کنید.

این افزونه یک رفتار پیش‌فرض را در نظر می‌گیرد و زمانی که یک پست یافت نشود یا امکان ریدایرکت به صفحه اصلی وجود نداشته باشد، از رفتار پیش‌فرض در نظر گرفته‌شده استفاده می‌کند.

برای شروع کار با این افزونه، شما باید آن را در ابتدا دانلود و نصب کنید، پس از فعال شدن آن می‌توانید بلافاصله کار خود را آغاز کنید. توجه داشته باشید که اگر شما قصد استفاده از امکانات افزونه با تنظیمات پیش‌فرض را دارید، دیگر نیازی به اعمال هیچ تغییری نیست؛ مگر اینکه شما قصد سفارشی‌سازی افزونه را داشته باشید.

افزونه Safe Redirect Manager

Safe redirect manager را می‌توان یکی دیگر از افزونه ‌های ریدایرکت وردپرس در نظر گرفت که از رتبه‌ی نسبتا بالایی برخوردار است؛ شما می‌توانید با استفاده از این افزونه ریدایرکت وردپرس، به‌راحتی آدرس سایت خود را به آدرس جدیدی که در نظر گرفته‌اید، تغییر دهید.

افزونه safe redirect در زبان انگلیسی و برخی از زبان‌های دیگر برای کاربران در دسترس است. همچنین طراحی این مدل از افزونه ریدایرکت در وردپرس، برای ترافیک سنگین سایت اصلی مناسب است و مورد استفاده قرار می‌گیرد.·       افزونه WordPress Ultimate Redirect Plugin

اگر شما مایل به استفاده از این افزونه ریدایرکت وردپرس هستید، باید گفت که در فروشگاه CodeCanyon، قابل‌دسترس است. با استفاده از این افزونه شما می‌توانید، راه‌های متفاوتی برای تغییر URL را در نظر بگیرید. یکی از راه‌هایی که می‌توانید برای تغییر آدرس در نظر گرفت، به‌صورت خودکار است.

افزونه Yoast SEO Premium

افزونه Yoast SEO Premium

افزونه ریدایرکت وردپرس Yoast SEO premium را می‌توان یکی از محصولات فوق‌العاده برای سئو سایت در نظر گرفت که بسیاری از کارها را در راه‌های مربوط به سایت سرعت می‌بخشد. این افزونه یکی از قدرتمندترین و بهترین افزونه ‌های ریدایرکت در وردپرس به‌حساب می‌آید که نیز رایگان است.

اگر شما یک کسب‌وکار اینترنتی دارید، بهتر است این افزونه را برای افزایش سئو سایت خود استفاده کنید، زیرا بدون شک این افزونه ریدایرکت وردپرس می‌تواند در ابتدا، سئو سایت شما را بهبود بخشد که در نتیجه کسب‌وکار شما نیز با پیشرفت چشمگیری روبه‌رو می‌شود.

افزونه SEO Redirection

افزونه SEO Redirection

با استفاده از SEO Redirection می‌توانید از انواع ریدایرکت برای تنظیم سایت خود استفاده کنید، شما می‌توانید با استفاده از این افزونه که رایگان به‌حساب می‌آید، خطای 404 را رصد کرده و آن را با آسانی به یک URl دیگر انتقال دهید؛ لازم به ذکر است که شما می‌توانید کل قسمت‌های سایت خود را نیز تغییر مسیر دهید.

افزونه Simple Website Redirect

افزونه Simple Website Redirect

این افزونه به شما امکان می‌دهد کل وب‌سایت خود را به دامنه دیگری هدایت کنید، آنچه این افزونه را از دیگر افزونه‌های ریدایرکت وردپرس جدا می‌کند، مقیاس آن در میزان اطلاعات و محتوایی است که به شما امکان هدایت آن به یک صفحه‌ی جدید را می‌دهد. سایر افزونه‌ها به شما امکان می‌دهند که بتوانید ده‌ها یا صدها URL را در سایت خود هدایت کنید، اما simple website redirect به شما امکان جابه‌جایی تمام وب‌سایتتان به URL جدید را می‌دهد.

افزونه  Broken Link Checker

افزونه  Broken Link Checker

یکی دیگر از بهترین  افزونه های ریدایرکت را می‌توان Broken link checker در نظر گرفت که توسط WPMUDev به منظور کنترل بهتر پست و صفحات سایت توسط صاحبان آن ایجاد شده است. از دیگر ویژگی‌های این افزونه، رایگان بودن آن است. همین موضوع سبب شده بسیاری از کاربران، استفاده از آن را مناسب بدانند.

در رابطه با ویژگی‌های این پلاگین می‌توان به موارد زیر اشاره داشت.

امکان مشاهده و رصد لینک‌ها در صفحات، پست‌ها، کامنت ها و موارد دیگر در وردپرس وجود دارد.

امکان شناسایی لینک‌های شکسته، تصاویر ازدست‌رفته و ریدایرکت ها.

قابلیت ارسال نوتیفیکیشن به مدیر، در پیشخوان و ایمیل.

این افزونه می‌تواند مانع از دنبال کردن موتورهای جست‌وجو برای لینک‌های شکسته شود.

افزونه 404 Solution

افزونه 404 Solution

یکی دیگر از بهترین افزونه ‌های ریدایرکت در وردپرس را می‌توان solution 404 در نظر گرفت. این افزونه که به‌صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌گیرد، در فهرست رسمی وردپرس وجود دارد و شما را به‌طور خودکار، از صفحه‌ای که در آن با خطای 404 مواجهه می‌شوید به صفحه‌ی جدید دیگری هدایت می‌کند.

خداحافظی با لینک‌های شکسته برای همیشه

افزونه ‌های ریدایرکت وردپرس که در فوق که به آن‌ها اشاره شد، می‌توانند به شما و کاربرانی که از سایت شما دیدن می‌کنند، در تغییر مسیر سایت کمک کنند؛ بنابراین استفاده از آن‌ها را می‌توان به نفع سایت و سئو آن در نظر گرفت.

بدون شک برای طراحان سایت مسئله‌ی سئو از ارزش بالایی برخوردار است و به همین علت باید از شیوه و روش‌های متفاوتی که سئو سایتشان اثر دارد، مطمئن شوند؛ بنابراین مطالعه‌ی این مطلب را به شما پیشنهاد می‌دهیم تا با بهترین افزونه ‌های ریدایرکت آشنا شوید و از آن‌ها در سئو سایتتان بهره ببرید.

 
 
 
 
 
 
 




:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ویکی دمی
ت : چهار شنبه 3 دی 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی